Post by walscrafunemvil on Mar 5, 2022 12:23:11 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Death Road to Canada ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Death Road to Canada IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes generator uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Death Road to Canada 2022 version ▞▞▞
Hetzelfde geldt voor de andere beoordelingen, het is een gedoe om opnieuw verbinding te maken met internet om doorgestuurd te worden naar de Google Play Store voor een licentiecontrole, vooral als mensen een prepaid-internetservice gebruiken.
Het spel is niet perfect en heeft nog wat kleine glitches, dit wordt zeer goed gecompenseerd door de onenigheid waar de maker erg actief op is. De kleine glitches zijn niet spelbrekend en het spel zelf is erg eigenzinnig en plezierig
Geweldig ..... MAAR EEN UPDATE NODIG OM TE STOPPEN MET CRASHEN ...... HOUD VAN DIT SPEL PLEASE FIX
Goed spel, maar niet leuk omdat je snel doodgaat en het repetitief is.
Teacher Simulator Casual otiw
Het is een heel goed spel, maar ik zou aanraden om het op Steam te kopen of gewoon ergens anders dan je telefoon
Het idee is best cool, maar Jezus Christus man, dit spel is veel te moeilijk om leuk te zijn. De besturing werkt soms niet goed en je karakter "zal" soms gewoon niet door een onzichtbare muur kunnen gaan, het maakt niet echt uit welke actie je kiest tijdens willekeurige evenementen, omdat je ofwel gewond raakt, het moreel verliest , of erger. AI is niet erg nuttig omdat ik 2 NPC's ben kwijtgeraakt die besloten een zwerm zombies te omhelzen. Misschien als dit spel een gemakkelijkere moeilijkheidsgraad had, zou het beter zijn.
OK
De actieknop werkt niet, wat betekent dat ik rondloop en mezelf niet kan verdedigen. Arm
Het is leuk, maar veel rng. En dat leidt tot een hoop BS. Daarnaast is het leuk, het is dom. Maar het belangrijkste is dat het offline kan worden gespeeld.
Het is een goed spel, maar om de een of andere reden is mijn spel puur rood in plaats van de gewone kleuren. Help alstublieft.
Het spel is echt leuk en het is erg boeiend vanwege de willekeur. Het belangrijkste probleem dat ik ermee heb, is dat het blijft crashen tenzij ik een internetverbinding heb. Ik heb het gevoel dat dit het punt verpest dat het een offline spel is dat waardeloos is. Repareer dit zo snel mogelijk, ik zou het 5 starts hebben gegeven als dit probleem er niet was. Dank u
Een spel voor deze prijs heeft hoge normen en toen ik het speelde, was het eerst leuk, maar na een tijdje leek het saai. Voeg alsjeblieft meer dingen toe om te doen.
Spel is geweldig, maar zou co-op moeten toevoegen.
soms keert het me terug naar de startpagina van het spel, dus als ik op start druk, werkte het niet, maar over het algemeen is het best coole game
Crasht bij openen. OP8T met Android 11.
Ik tik vijftig keer op de aanvalsknop, maar val maar twee keer aan
Death Road to Canada ጀብዱ mfh
Leuk spel in het algemeen. Het zou leuk zijn als er nog een paar willekeurige evenementen werden toegevoegd om elke run wat afwisseling te hebben
Was vijf sterren maar met de laatste update kan ik niet offline spelen Ik heb vaak geen wifi met mijn tablet bedankt voor het verpesten van een game die ik leuk vond
Heilige hel. De besturing in deze game is de slechtste zonder dat je geld hoeft uit te geven aan een Bluetooth-controller. Je in-game besturing zou op zijn minst speelbaar moeten zijn, maar neeeeee. Ik krijg er migraine van als ik de meest eenvoudige bewegingen moet maken. Vertel mensen niet dat ze een controller moeten kopen in plaats van het eigenlijke probleem op te lossen. Dit spel is in zijn huidige vorm niet speelbaar.
De reis begon met een inventieve monteur en een irritante ontdekkingsreiziger. Halverwege Canada pikten we een hond en een pratend skelet op, ik dacht dat we op alles voorbereid waren... toen vond de laatste belegering plaats. Eerst het skelet verloren, daarna onszelf opgesloten in een huis. Het leek game over, maar de hond deed het onmogelijke, brak door de menigte zombies en rende naar buiten om te ontsnappen.Gelukkig/verdrietig moment met de hond als enige overlevende, maar hey, het is mijn eerste overwinning 😂
Death Road to Canada სათავგადასავლო ixgu
Spel is buggy en dosent werk start niet eens op en zegt dat er een certificaatprobleem is dat nu geen geld kan krijgen. Terugbetaling alstublieft
Leuk, maar met zijn deel van glitches. Dat was totdat de update van 18 juni mijn inventaris 500 dagen in de eindeloze modus gooide. Een bugrapport ingediend maar geen reactie - denk je dat het ze niet kan schelen? Na het verwisselen van mijn pixel 2xl voor een pixel 5a die draait, is het spel alsof je probeert een oude jalopy te starten die niet wil omslaan - crasht constant naar het startscherm. Na 10~40 opstartpogingen kan ik het spel soms starten. Soms. Kan dit spel niet aanbevelen.
Vrij goed op beslissingen gebaseerd zombiespel..nu 13 $ goed, dat is aan jou, maar het is echt interessant en soms grappig de willekeurige ontmoetingen die je kunt hebben, maar ook vervelend als je hele groep sterft omdat je het verkeerde hebt gekozen, de eigenschappen zijn echt verwarrend, maar de game helpt je ermee en soms dialoog kan stom zijn en je niet terug laten gaan, dus je moet iets doen wat je niet wilde doen ... nog steeds een redelijk goed spel
het is cool en zo, maar wanneer ik het offline open, leidt het me naar google play of playstore, dat deed het een paar maanden geleden niet
Death Road to Canada Приключения nlyx
Heel goed! Maar ik denk eerlijk gezegd dat het veel te moeilijk wordt met de constante zee aan het einde, meestal eindigt het dat er bijna niemand meer is vanwege een gebrek aan algemene medicijnen of voedsel. Of zelfs wapens
Death Road to Canada Avanture jvvu
Ik ben het met anderen eens, controle is raar. Anders is het leuk. Ik verwijder snel mijn steam-verlanglijst lol
Misschien ligt het aan mijn telefoon, maar de besturing is zo verschrikkelijk dat het niet kan worden afgespeeld.
Veel te moeilijk. Ze gooien je gewoon in het midden van tientallen zombies zonder enige echte training of gevoel voor een verhaallijn. Ik had echt veel meer verwacht van dit spel.
Death Road to Canada Macəra mry
Er wordt willekeurig gegenereerd, dan zijn er automatisch verliezende situaties die helemaal geen zin hebben. Als een fervent RPG-gamer en rouge-achtige gamer ben ik gewend aan harde straffen bij een fout, maar deze game heeft legitiem weinig tot geen logica achter sommige van de resultaten. Punt is dat ik met opzet gebieden verliet zonder te zoeken, beslissingen negeerde maar op een willekeurige optie klikte zonder te lezen, alle handelskampen oversloeg en alle bandieteneisen inwilligde en raad eens, die run was het verst.
Dit spel is GEWELDIG, zeker het geld waard. Het enige probleem is dat ik de soundtrack er toch niet in kan krijgen en de soundtrack is fantastisch!
Best goed! Krijgt een bod grindy en herhalend maar nog steeds plezierig!verbeter de aanraakbediening, voeg de optie toe om het uithoudingsvermogen en het wapenbrekende systeem uit te schakelen en het wordt een leuker spel.
Knip één ster weg omdat er geen multiplayer is
heb de game gekocht en niet eens gedownload en ik kan geen restitutie krijgen, hoe is dat eerlijk?
Dit is misschien wel de beste mobiele gameperiode, het enige rare is dat als je je aanmeldt bij Google Play ervoor, je niet offline kunt spelen, dus log gewoon niet in en je bent goed
Ik vind het leuk, maar ik heb hier hetzelfde probleem mee dat ik heb met bijna elke andere mobiele game... Het is lastig om te bewegen