Post by walscrafunemvil on Mar 5, 2022 12:47:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shadow Fight 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shadow Fight 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod fler kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Shadow Fight 2 2022 version ▞▞▞
Shadow Fight 2 ایکشن yhrc
Det är ett roligt spel men jag slog lodjuret och då är tydligen det ENDA sättet att gå till nästa akt att avsluta alla dumma räder? Det är alldeles för mycket arbete bara för att gå vidare till nästa akt. Jag gör allt det där arbetet, spenderar alla pengar och sedan får jag reda på att jag måste göra en hel del arbete för att gå vidare? tjur
Shadow Fight 2 Darbības spēles mkfz
Den är väldigt bra jag bara älskar den.
Det här spelet är okej men det finns några brister: energin är dum du MÅSTE spendera tjugo spänn på obegränsat. Specialutgåvan har inga räder och du kan inte förtrolla. Jag kommer nog att behålla den här för att se hur långt jag går och även skaffa "specialutgåvan" också. Om du vill ha proffsen titta på andra recensioner.
Det är lite svårt att lära sig men efter ett tag blir det ganska lätt och börjar bli roligt.
Jag älskar det här spelet, det är så fint och perfekt att jag gillar historien. Shadow fight 1 är väldigt bra men shadow fight 2 är det bästa jag kommer att ge det 5 stjärnor, fortsätt med det goda arbetet.
Det här är ett väldigt bra spel, trevliga skuggstrider men när vi slåss laddas det i 30 sekunder. Men det är inte ett stort problem så jag betygsätter 5 stjärnor. Fantastiska Lynx, Eremit, Shogun etc. !!!
klassiskt p2ww-spel, det enda som är åtminstone medelmåttigt är spelmekanik, överfulla mängder annonser och konstigt/kryptigt annonsinnehåll, försöker att inte vara kritisk men ärligt talat förtjänar den här appen/spelet inte ens en stjärna.
Det här är ett väldigt trevligt spel. Jag gillar det på grund av många nya fantastiska erfarenheter som det hänvisar till ett spel på nästa nivå.
Det här är ett fantastiskt spel som verkligen rekommenderas att få det enda problemet är att ibland när jag vill spela ber det om en uppdatering och jag uppdaterar det men sedan ett par dagar senare ber det om en igen och när jag försöker uppdatera det säger det att jag redan men spelet låter mig inte spela om jag inte uppdaterar det när jag redan gjorde det
Det är ett bra spel, jag älskar historien för att det är intressant men när du slår portar av skuggor behöver du en reprishistoria och slå linx, eremit, slaktare, geting, änka och shogun och alla vakter igen!! men när du gör det kommer det väldigt svårt titan !!!
Det här spelet är säkert roligt det ger spelaren ett roligt stridssystem som säkerligen kommer att få dig att vilja spela mer. Jag gillar också vapnen du kan använda eftersom de alla har olika sätt att använda dem på till exempel dolken och personalen är helt annorlunda eftersom dolken är Abel för att snabbt slita igenom människor men personalen måste du tajma din rörelse för att göra lite bra skada äntligen gillar jag hur fienderna blir hårda när du spelar eftersom det ger spelaren en utmaning som är svår men rolig .
Det här är ett väldigt bra spel men jag kan inte tyckas komma upp i nivå tillräckligt snabbt med demonerna så för det mesta måste jag slipa MYCKET bara för att skaffa ett nytt vapen eller en ny rustning. Också demonerna övermannas och dödar mig i två träffar. Så ja. Fyra stjärnor.
Det är okej spelet är ganska bra i sig själv jag gillar sättet de slåss på och hur du måste slå olika bossar.
CATS: Crash Arena Turbo Stars Toiminta fll
Shadow Fight 2 Laga hmhr
Jag uppskattar inte ändringarna som gjorts i det här spelet. På spelarnivå 4 bombarderas jag med påtvingade annonser. Tack men nej tack hejdå.
Viktor Norén
Det är kul
Det är lite tråkigt att ibland, när jag gör uppgifter för att få ädelstenar, det misslyckas och inte ger mig dem. Men förutom det, detta spel eld lmao.
Överlag är spelet bra, men det finns några brister; Det finns MYCKET jordbruk för att få pengarna som behövs för att köpa utrustningen du behöver så att du kan vinna en kamp, och det blir riktigt tråkigt. Ascension är dumt, det är designat för att vara omöjligt ibland, och att få munken är nästan omöjligt utan att betala. Spelet är pay-to-win (ish), till exempel kostar vissa vapen över 200 ädelstenar, vilket är omöjligt att få utan att köpa. Spelet säger också till dig "köp det och det här och tävla i räder"
Enformigt. Och konstanta aviseringar gör mig sugen att avinstallera.
Spelet är bra men det är dålig grafik
Det kommer bara till nekking sen stängs det bara ner
Jag älskar verkligen men spelet som inte hindrar mig från att uttrycka mig; Varför har du någonsin tänkt på att uppgradera det här spelet? Du gjorde precis spelet tråkigt; nu går det väldigt långsamt att ladda
Du vet den del av spelet där du trycker på attackknappen och attackerar din motståndare? Det händer inte. Och när den gör det tar din motståndare ingen skada. Om jag hade ett öre för varje gång jag skrev in ett kommando för en attack, och inte fick samma attack som jag skrev in för, och en dollar för varje gång som min skuggas attack gick genom min motståndare utan att kontakta dem, skulle jag vara en biljon är.
Spelet var bra som för ett par år sedan. Och det är det fortfarande men det finns ALLT för många annonser och ni borde ta bort de förmågor som fienden har under Eremit och Lynx eftersom det inte är rättvist att er fiende kastar magi på dig och shurikens när du fortfarande inte låste upp magi eller kastbara saker. Ta också med Ascension tillbaka på Eremit eftersom folk vill få munken lättare att betala och fortsätta plundra i underjorden !!
Kul och fungerade bra tills jag kom till Wasp. Då började spelet bugga med timern på energirefill och uppgradering. De räknar bara ner när jag är innr i spelet, och så fort jag går ut att återställa de tills jsg går in igen. Jag kan inte få energi/uppgraderingar genom att vänta, bara gems. Snälla fixa det. Kan inte spela det atm.
Shadow Fight 2 Aksyon yiif
Spelet var bra, men nu gjorde det något som det och det tar för evigt att göra någonting, och det är massor av glitches, själva spelet är bra, men det behöver bara ta det tillbaka till det sätt det var.
LADDA INTE NED!! Kommer inte maila din support. Och de "steg" du rekommenderar är bara skit. INGA fler "spel" från Nekki!👉👌
Första halvlek är jättebra men blir en tråkig grind senare. Den första halvan (första gången genom alla steg) hade bra variation, belöningar, tempo och rättvisa. Den andra halvan (gå igenom stadier igen chefsstadiet) förlitade sig på slipning (förlamande tempot), repetitiva/lacklustiga vapen/förmågor och ökat beroende av orättvis AI-reaktionstid/-förmågor. Den slutliga chefen reagerar särskilt, attackerar, regenererar och återhämtar sig för snabbt för att slåss rättvist. Bra spel med problem som byggs upp över tiden
Det var bra så fort jag skafade det
Det här är ett dåligt spel om du blir träffad en gång i vilket spelläge som helst, förlorar du all din hälsa ganska mycket och de spammar bara där och attackerar som du är på marken, och här är saken i normalt läge. Och kontrollerna suger snälla fixa detta.
Jag har provat allt du sa men det fungerar inte, fixa det snabbt